AKTUALNOŚCI
 

Wiadomości 

  

Jak minął tydzień?
17.02.2009 

W dniu 16 stycznia 2009 r. odbyło się kolejne spotkanie Wójta Gminy z kierownikami referatów i gminnych jednostek organizacyjnych.
W spotkaniu wzięła również udział inspektor d/s kadrowych Mirosława Nakoneczna, która omówiła założenia nowej ustawy o pracownikach samorządowych.

Kierownik GOPS Anna Kłys przedstawiła informację o przeprowadzonej kontroli działalności świetlic środowiskowych, podczas których stwierdzono, że wszystkie świetlice są ogrzewane i sprzątane na bieżąco. Ponadto podpisano umowę dotyczącą programu "Uczeń na wsi" w tym roku szkolnym przystąpi do niego 13 uczniów ze szkół: podstawowych, gimnazjalnych oraz ponadgimnazjalnych. W najbliższym czasie będą podejmowane działania związane z wyłonieniem biura informacji gospodarczej do którego będą zgłaszane zobowiązania dłużników alimentacyjnych.

   

Kierownik RRŚiGG Marianna Kędziora - Kwiatkowska przestawiła informację dotyczącą m.in.: przygotowania i wydania decyzji rozgraniczeniowej dla działek położonych na granicy obrębów Roztoka - Kłaczyna oraz czynności związanych z wydaniem decyzji środowiskowych.

Dyrektorzy szkół przedstawili sprawozdania za okres I półrocza. Poinformowali o stanie absencji wśród uczniów z powodu choroby oraz omówili bieżące zadania realizowane przez szkoły.

W zastępstwie za kierownika ZOK Zbigniewa Nowaka sprawozdanie przedstawiła Monika Fuławka, która omówiła zadania zrealizowane przez zakład w okresie ostatnich dwóch tygodni, było to m. in.: odkrzaczanie brzegów rzeki na odcinku Dzierzków - Gniewków, rozbiórka pomieszczeń gospodarczych w Dzierzkowie, zimowe utrzymywanie dróg gminnych.

Kierownik ROP Monika Borysewicz omówiła zadania zrealizowane przez referat organizacyjno - prawny, m. in. przygotowanie projektu zarządzenia w sprawie zasad korzystania z podnośnika hydraulicznego przez ZOK, finalizowanie zadań związanych z rozliczeniem stypendium szkolnego, przygotowanie 100- letnich ksiąg stanu cywilnego spisanych w języku niemieckim, które w tym tygodniu zostaną przekazanie do Archiwum Państwowego we Wrocławiu. Poinformowała również o przeprowadzonej kontroli dowozu uczniów do szkół.

Jako ostatni swoje sprawozdanie przedstawił Kierownik RIT Edward Kowalski, który mówił m. in. o: analizie kosztorysu kanalizacji dla aglomeracji Dobromierz, korekcie oświetlenia ulicznego oraz o pracach związanych z rozliczeniem inwentaryzacji.

 


 

 

do góry  |

Oficjalny serwis Urzędu Gminy w Dobromierzu  - Wszelkie prawa zastrzeżone
design by TONER