AKTUALNOŚCI

Wiadomości

Kino, ogród japoński i... pociąg
30.04.2009

8 kwietnia br., z uczniami klas IV-VI Szkoły Podstawowej w Roztoce, wybrałem się do Wrocławia. Organizatorką była pani Izabela Drąg-Misiak. Celem eskapady było zwiedzenie ogrodu japońskiego, obejrzenie filmu pt. "Tajemnica Księżycowego Wzgórza" i poznanie Wrocławia.

Umówionym miejscem spotkania był dworzec PKP w Świebodzicach. O godzinie 8.00 wsiedliśmy do pociągu i ruszyliśmy do Wrocławia. Na miejsce dotarliśmy około godziny 9.00. Jazda pociągiem dla wielu była ciekawa i przyjemna, gdyż niektórzy jechali nim po raz pierwszy. Z dworca PKP wyruszyliśmy tramwajem (to też wielka frajda) do Pasażu Grunwaldzkiego.

To wielka galeria z wieloma sklepami. Na najwyższym piętrze znajduje się kilka sal kinowych. Tam obejrzeliśmy ciekawy i interesujący film. Potem udaliśmy się przez Park Szczytnicki do ogrodu japońskiego. Podziwialiśmy tam piękne i okazałe rośliny oraz budowle w stylu japońskim. W ogrodzie najbardziej podobał mi się most nad stawem i wodospad.
Wygłodniali zjedliśmy obiad w McDonaldzie. A potem trzeba było wracać do domu. Do Świebodzic dotarliśmy o godzinie 17, gdzie czekali już na nas rodzice.

Wycieczka była udana, bo dostarczyła wielu ciekawych chwil i wrażeń. Pozwoliła też bardziej się zintegrować. Chciałbym, aby takie wyprawy odbywały się częściej.

Radosław Jasiński, kl. V

Źródło: Nowa Gazeta Jaworska
Nr 18, z dnia 30.04.2009 r.