WIADOMOŚCI
 
Infolinia urzędu pracy

18.01.2013

  

Zielona Linia to innowacyjny system obsługi klientów polskich urzędów pracy, który został zainicjowany przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej. Jego celem jest wsparcie dla Publicznych Służb Zatrudnienia w udzielaniu osobom zarejestrowanym i pracodawcom pomocy oraz łatwiejszy dostęp do kompleksowej informacji nt. rynku pracy. 

W ramach tego projektu funkcjonują:

  • Centrum Informacyjno - Konsultacyjne zajmujące się udzielaniem informacji telefonicznych w zakresie oferowanej przez urzędy pracy pomocy osobom bezrobotnym, poszukującym pracy oraz powracającym z zagranicy, wystarczy wybrać numer 19524.
  • System Zielona Linia będąca portalem internetowym dostępnym dla każdego, kto szuka ofert pracy, ofert szkoleń, porad związanych z rynkiem pracy na terenie Polski i poza jej granicami, dostępna na stronie www.zielonalinia.gov.pl 

Misją Centrum Informacyjno - Konsultacyjnego "Zielona Linia" jest stworzenie nowej jakości w relacjach z:

  • bezrobotnymi i poszukującymi pracy - ułatwiając im znalezienie pracy, edukując i informując o aktualnej sytuacji i najważniejszych wydarzeniach na rynku pracy;
  • poszukującymi sposobów na podniesienie kwalifikacji - doradzając lub pomagając w znalezieniu odpowiednich dla nich szkoleń, wskazując możliwości dofinansowania szkoleń;
  • pracodawcami poszukującymi pracowników - pomagając im znaleźć pracowników oraz informując ich o możliwościach wsparcia, jakie przygotował dla nich urząd pracy w przypadku zatrudnienia osób bezrobotnych.

Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do korzystania z oferowanych przez urząd pracy usług.

 

do góry  |